dimarts, 4 de març del 2014

HUMOR A LA SECCIÓ DE L'AMETLLA DE MEROLA EN EL FULL "SARMENT"


Des de fa uns anys, en el full interparroquial "Sarment" i a l'apartat d'informacions de la comunitat de l'Ametlla de Merola, acostuma a haver-hi un acudit relacionat amb algun aspecte de la vida eclesial. Per exemple, en el del diumenge 23 de febrer, es veu una anciana que expressa les seves preocupacions al mossèn:

"Escolti Mossèn, sempre he vingut a la seva església a resar: primer per la meva salut, però les meves xacres cada cop van pitjor; segon, perquè el meu marit deixés el vi, ara només beu vodka; després perquè el meu fill acabés abogacia,... és repartidor de pizzes; després, pregant perquè la meva filla em donés un nét, i res, la seva parella és una bona noia, no dic que no, però... disculpi el meu atreviment, Mossèn!: ..., aquí, no hi té un llibre de reclamacions?"


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada